fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

השכרה לטווח ארוך או לטווח קצר – נכסים בפאפוס, כל האפשרויות!

לדעתנו, היתרון הגדול ביותר לבעל נכס בהשכרה קצרת טווח הוא האפשרות של בעל הנכס להגיע לנכס מספר פעמים בשנה ולהשתכן בו. כל מה שצריך הוא לחסום את התאריכים מפני השכרה והנכס פנוי לקבל את פניך לחופשה מפנקת.

השכרה ארוכת טווח

לעומת זאת, בהשכרה ארוכת טווח עלות ניהול הנכס הוא נמוך מאד, השוכרים משלמים את הוצאות החשמל והמים, אין תחזוקה שוטפת מלבד תיקונים קלים במהלך השנה. מספר הביקורים בנכס הנו מצומצם ביותר.

כשאנו מתבוננים בהשכרה לטווח ארוך אמנם שכר הדירה החודשי נמוך יחסית לקצרת טווח אך בתחשיב שנתי לאחר בחינת המאזן, ההכנסה כמעט זהה.

בנוסף, בהשכרה ארוכת טווח ניהול הנכס מרחוק יותר פשוט, ההתנהלות יותר רגועה, אין לחץ לעמוד בציונים של האורחים, אין תלות תיירותית, אין תלות עונתית בימי קורונה, אפשר להגיד שאין תלות במשברים בלתי צפויים. שכה”ד ממשיך להיכנס חודש בחודשו על פי החוזה.

החיסרון המרכזי בהשכרה ארוכת טווח הוא שבעל הנכס אינו יכול להשתמש בו.  הנכס מושכר בחוזה לשוכר למשך שנה שלמה ואף יותר.

לסיכום

לדעתנו השכרה קצרת טווח מאד מתאימה למשקיעים שרוצים בית נופש פרטי בקפריסין ובשאר הזמן להשכירו לתיירים ובכך לכסות את ההוצאות על הבית. סוג השכרה זה כרוך בהוצאות נוספות שפורטו למעלה.

השכרה ארוכת טווח אינה מאפשרת שימוש בנכס לחופשות פרטיות אבל מכניסה הכנסה חודשית בטוחה. בסיכום השנתי התשואה כמעט משתווה לתשואה של השכרה קצרת הטווח.

אז מה עושים?  כל מקרה לגופו כמובן.  על המשקיע למצוא את הנכס המתאים לו לאחר התייעצות ושקילת כל הנתונים לכאן או לכאן ולקבל החלטה מושכלת שמתאימה לתוכניות הפרטיות שלו.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן