אין מצב !! אין מצב שמישהו יקנה נכס וישלם ממיטב כספו מבלי להגיע פיסית כדי לראות במו עיניו את הבית…

זה מה שרבים אמרו לנו לאחר תקופת יובש ארוכה שאנחנו יחד עם כל העולם חווינו.  השקעה בקפריסין דווקא עכשיו ?  אין מצב…

אך העולם משתנה אל מול עינינו. תהליכים ומצבים שהיינו מורגלים אליהם בעבר הפכו להיות היסטוריה.

גם אנחנו צריכים לשנות פאזה ולהתחיל לחשוב מחוץ לקופסא.

רותי (שם בדוי) הייתה אתנו בקשר לפני שהמגיפה הגיעה.  אז עוד הכל היה בגדר חלום.  בית בקפריסין עם גינה קטנה, לא רחוק מהים. נכס בפאפוס – לחיות את החיים הטובים !!

נעם חשב שרותי היא מהחולמים שהשאירו את החלום באוויר.  חלומות רבים התנפצו לאנשים בימי הקורונה. העזנו לחשוב שהקורונה תעלם בתוך חצי שנה.. והיום ברור שאנו נדרשים ללמוד לחיות בצד הקורונה ולא לתת לה להשפיע עלינו בהחלטות החשובות באמת.

ומה עם רותי? רותי לא הפסיקה לחלום ובעצם, ימי הקורונה רק הגבירו את הכמיהה למשהו אחר…רבים כמוה פונים אלינו דווקא עכשיו, בתקופה המטורללת הזו כי זה הזמן להתחיל לנוע אל מחוץ לקופסא ובטח לא לוותר על החלומות.  במיוחד עכשיו כשהקורונה מזמנת הזדמנויות אטרקטיביות להשקעה.

שינסנו מותניים וכמובן את אמצעי הטכנולוגיה…דהיינו טלפונים חכמים… ויצאנו אל השטח. לתור אחר הבית המתאים לרותי שיענה על כל צרכיה ודרישותיה.

בכל נכס שביקרנו,  העלינו את רותי על שיחת וידאו כך שהיא הייתה שותפה לנסיעה מרגע ההגעה לרחוב בו נמצא הנכס, ראתה את הסביבה שלו, נכנסה אתנו יחדיו לבית, ראתה כל קיר, ארון, מרצפה, דלת,  בריכה, גינה ועוד ועוד….בנוסף, במקביל הסרטנו בווידאו את כל המהלך כך שרותי תוכל לחזור ולבחון את הנכס ברגיעה ובלי לחץ לאחר השיחה.

כך חזרנו ועשינו במספר נכסים, שקלנו יחדיו את היתרונות והחסרונות של כל בית ובית. לבסוף לאחר מספר שיחות נוספות, הוחלט על הבית הנכון והמתאים לרותי.

בעצה משותפת ובפתיחות מרבית רותי הגישה את הצעת המחיר שלה לנכס המבוקש.  עוד באותו היום לאחר מספר שעות של משא ומתן מול בעלי הנכס, התקבלה ההודעה המשמחת.

רותי הצליחה להשיג בית על האי הוא בית חלומותיה במחיר מעולה !!  נכס עם פוטנציאל אדיר. ממש פנינה בפאפוס !

אז מה בעצם אנחנו רוצים לומר כאן?

אנו, נעם ואליס שני, זוג ישראלים שעבר לגור בקפריסין והגשים חלום גדול משלו – אנו רוצים להגשים לכם חלום !  למצוא לכם בית על האי המקסים הזה, באזור פאפוס מבלי לצאת מהארץ.  ניתן יהיה אף להשכירו מרחוק על מנת שיתחיל להניב עבורכם תשואה נאה.

וכשהקורונה תיגמר – הבית הזה יחכה לכם פה באהבה !